معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد:نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل حسینیه آقا برگزار خواهد شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در محل حسینیه آقا یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، \" عباسعلی رضایی\" در نشست کمیته نمایشگاه سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور اعضای این کمیته در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد برگزار شد،: در نمایشگاه سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید بستری فراهم شود تا مردم دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت را که توسط روابط عمومی ها ارائه می گردد، مشاهده نمایند.

وی رویکرد برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ انقلاب و رسیدن به موفقیت ها در زیر سایه اسلام دانست.

رضایی با بیان این مطلب که یزد از هر لحاظ به ویژه مباحث فرهنگی پیشتاز استان های کشور است، گفت: برپایی نمایشگاه دهه فجر با برپایی سایر نمایشگاه ها تفاوت زیادی داشته و دستگاه های استان به منظور ارائه عملکردهای سی و دوساله خود حضوری فعال و چشمگیر در این نمایشگاه خواهند داشت.

معاون استاندار با اشاره به شعار پیشرفت و عدالت در پرتو همت مضاعف و کار مضاعف گفت: این شعار مبنای فعالیت ها و نمایش عملکرد دستگاه ها در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری در محل حسینیه آقا شهر یزد است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در این نشست از راه اندازی غرفه روابط عمومی استانداری يزد در این نمایشگاه خبر داد.

سید عبدالمجید قائم محمدی خاطر نشان ساخت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نحوی طراحی و اجرا شود که روحیه امید ،نشاط  و افتخار را در خاطر بازدیدکنندگان این نمایشگاه تقویت کند.

وی در ادامه توجه ویژه برگزار کنندگان نمایشگاه بر مسائل ارزشی را خواستار شد و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر گرامیداشت حماسه نهم دی ماه سال 1388، راه اندازی غرفه 9 دی ماه در اين نمايشگاه را پیشنهاد کرد.

در این نشست اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا